Filmrecension: Tre sekunder – överraskande bra actionfilm

Kulturbloggen - 24 Sep 19 kl. 17:16

Tre sekunder Betyg 4 Svensk biopremiär 27 september 2019 Regi Andrea Di Stefano I rollerna Joel Kinnaman, Rosamund Pike, Ana De Armas och Clive Owen En spännande och av och till överraskande actionfilm av ovanligt hög kvalitet. Den är spännande och skrämmande med korruption inom FBI och andra myndigheter som visar sig vara lika hänsynslösa som maffian. Joel Kinnaman har huvudrollen och han är så grymt bra att han bär upp en stor del av filmen. Just för att han är så alltigenom rätt för rollen blir filmen riktigt, riktigt bra. Fortsätt läs..

Kias eldrivna crossover gör 0-100 km/h på under tre sekunder

Feber.se - 13 May 20 kl. 12:40

Och kan snabbladdas på 20 minuter 2025 är Kias plan att ha elva stycken elbilar ute på marknaden globalt. Gänget kommer att innehålla suvar, minibussar och vanliga personbilar. Nu får vi reda på lite mer kring en kommande crossover som baseras på en helt ny plattform.

Hjärtekrossad – efter McGregor-fighten: “Som en spark i skrevet”

MMAnytt - 29 Apr 20 kl. 11:20

I början av året fick den rutinerade publikfavoriten Donald “Cowboy” Cerrone äntligen till sin efterfrågade stormatch mot den irländske superstjärnan Conor McGregor. Men mötet på UFC 246 kom att bli en ren mardröm för amerikanen. Fighten var nämligen över på 40 sekunder.

Threat Level Midnight - en The Office-actionfilm

Feber.se - 13 Dec 19 kl. 13:20

Actionladdat! Diggar ni TV-serien The Office diggar ni säkert även den här action-späckade filmen som gänget nyss har släppt. Så här lyder synopsisen: "After secret agent Michael Scarn (played by Scott) is forced into retirement due to the death of his wife Catherine Zeta-Scarn, the President of the United States of America (played by Darryl Philbin) requests that he prevent Goldenface (played by Jim Halpert) from blowing up the NHL All-Star Game and killing several hostages.

Hydra Seafood restaurant – bra restaurang i El Gouna

Freedomtravel - 12 Dec 19 kl. 06:00

Om du letar efter en bra restaurang i El Gouna kan vi varmt rekommendera ett besök på Hydra Seafood Restaurant, som ligger centralt i Downtown. Vi spenderade en trevlig kväll här, med fantastiskt god fisk och härliga skaldjur. Hydra Seafood Restaurant i El Gouna Det finns överraskande många restauranger i El Gouna och vi valde […] Inlägget Hydra Seafood restaurant – bra restaurang i El Gouna dök först upp på FREEDOMtravel - Reseblogg med massor av resmål och inspiration.

Vilken debut! Mark O. Madsen besegrar Danilo Belluardo på sekunder!

MMAnytt - 28 Sep 19 kl. 22:32

Den delade huvudmatchen ställde obesegrade olympiske brottaren Mark O. Madsen mot italienaren Danilo Belluardo. Madsen gick som väntat ganska tidigt på nedtagningen men Belluardo visade prov på bra försvar.

Kulturbloggen - i förrgår: 13:16

Kulturbloggen - i förrgår: 12:58