Bloggkategorier:

Humor (15)

Djur (12)

Feminism (11)

Du läser nu början på ett inlägg från Blondinbella

Lägenhet i NYC!

Blondinbella - 24 Jun 19 kl. 01:27

… Det har verkligen varit en fantastisk söndag! Lägenheten är vald (herregud!) och vi har haft en trevlig dag med nya bolagets delägare Kyle. Han bor i LA idag och kommer att pendla mellan LA och NYC. Fortsätt läs..

Dela artikeln

| Dela

Kommentera gärna

Liknande inlägg

Så ändrar man färg på bilens interiör

Feber.se - 10 Jul 19 kl. 18:00

Gör mycket Om du har tröttnat på dina gamla trötta lädersäten i bilen kan du faktiskt färga dessa vilket lär ge dem ett stort lyft. Varför inte passa på att ändra färg på interiören när du ändå håller på? I det här klippet från AMMO NYC får du reda på hur du ska göra.

Stockholm

Blondinbella - 26 Jun 19 kl. 09:14

Och så är jag tillbaka i Sverige. Jag landade från NYC 08.15 imorse.

Ny livsfas, NYC och Douglas

Blondinbella - 22 Jun 19 kl. 08:48

Idag väntar NYC! Jag har längtat massor! Jag flyger med Charlotte och Marisol idag.

Snart är vi med lägenhet!

Blondinbella - 10 Jun 19 kl. 10:09

Sorry för radiotystnad! Men åh så härligt det har varit att låta mobilen vara helt och bara återhämta sig. Jag har haft en fantastisk helg i NYC, besökt museum, shoppat, strosat i parken, ätit gott och gått på lägenhetsvisningar.

Ett crazy dygn i NYC

Blondinbella - 07 Jun 19 kl. 04:48

Jag kom precis hem från Gateway/Handelskammaren där jag blev intervjuad ikväll och jag blev knockad av allt fint stöd. Folk stod i kö för att prata efteråt och svenska Dagbladet var här. I Sverige är det här såklart min vardag men att det blev såhär i NYC hade jag faktiskt inte räknat med.

NYC

Blondinbella - 05 Jun 19 kl. 15:34

Igår flög vi vid fyra från LA till NYC. Fem timmar är flighten i mellan men detta tidsskillnad så 00.30 landade vi.

Kunglig bal, lägenhet i NYC och Paramount Studios

Blondinbella - 04 Jun 19 kl. 03:44

Måndag i LA! När jag vaknade hade Ida som jobbar hemma hos mig, fotat en tjusig inbjudan som damp ner i brevlådan hemma: … Nästa torsdag ska jag på en bal i London!

En söndag i NYC

Blondinbella - 29 Apr 19 kl. 01:38

Jag har haft en mysig söndag i NYC. Jag började morgonen med att få håret fönat på rummet och sedan tog jag en uber ner från Upper East ner till SoHo. Där mötte jag upp Isolina och hennes pojkvän Johan.

Mot NYC

Blondinbella - 23 Apr 19 kl. 13:06

Och så är vi strax iväg! För mig är denna resa en milstolpe i min karriär. Att få resa iväg med min säljdirektör Charlotte och träffa internationella jättar för mina sociala medier är stort.

Jättelägenhet kan bli en av Kalmars dyraste

Nyhetspressen - 16 Apr 19 kl. 11:57

En jättelik lägenhet i Handelsbankshuset med hela sju rum och kök är nu till salu. Med ett utropspris på närmare 6 miljoner kronor kan den bli en av de dyraste som sålts i staden..

Fler inlägg från Blondinbella

Första dagen utan barn

Blondinbella - 1 timme sedan

Första dagen här utan barnen. Jag stannade i sängen till två, skrev upp mål och tankar. Sedan blev det 90 minuters massage på Hotel De Paris inne i St Tropez följt av shopping inne på de franska apoteken.

Nystart av 2019

Blondinbella - Igår: 21:25

Imorgon åker barnen hem till sin pappa. Vi har haft en fantastisk vecka tillsammans och nästa måndag är dom tillbaka. Lovisa och Lisa flyger hem med dom och sedan flyger Lovisa tillbaka.

Lördag i Frankrike

Blondinbella - i förrgår: 22:07

Lördag idag och vi har haft en mysig dag hemma vid poolen. Vi har i princip haft badkläder på oss sedan vi vaknade men vid 18 gjorde vi oss ordning för att åka in mot St Tropez för att äta middag på BanH Hoi.

Cabane Bambou och Joakim Lundell

Blondinbella - 12 Jul 19 kl. 23:23

Idag vände vi på rutinerna och körde en dag på stranden och lunch ute. Vi drog till Cabane Bambou efter frukost för att hänga på stranden och äta lunch på deras Beach club. Väldigt härligt!

Semesterlunken är här

Blondinbella - 11 Jul 19 kl. 22:08

Det är torsdag idag men jag var helt säker på att det var onsdag. Nu har vi verkligen rutinerna inne här borta, det tar ju ett tag innan man hittar nya på ett nytt ställe. Och jag är en person som behöver rutiner för att må bra.

Albert, barnens bästa mattelärare

Blondinbella - 11 Jul 19 kl. 17:00

I samarbete med Albert Barnen har sommarlov och i höst börjar Gillis skolan. Han ser så mycket fram emot det. Jag märker redan nu att han vill börja förbereda sig, det kommer naturligt att han läser och räknar mer.

Glass på Barbarac

Blondinbella - 10 Jul 19 kl. 22:58

Nu har jag haft semester i en vecka och jag är inne i en perfekt lunk. Jag har kommit ner i varv men ändå hittat en bra balans med jobb. Några samtal och mail om dagarna samt mina sociala medier.

Ett bra team

Blondinbella - 10 Jul 19 kl. 13:38

Det är faktiskt ett väldigt skönt upplägg att ha det såhär på semester. Att åka själv med barnen till ett semesterhus men att ha hjälp på plats. Lisa hjälper till med huset och Lovisa med barnen.

Dag 1 i huset

Blondinbella - 09 Jul 19 kl. 17:47

Första dagen i huset! Sovmorgon, frukost på terassen, bad i poolen, jag tog en promenad innan det blev för varmt ute och hittade världens bästa träningstrappa. Lunch på terassen bestående av vattenmelon, feta, spenat och mozzarella, siesta, bad vid stranden, föning hos frisören och snart ska vi iväg på middag.

Frankrike

Blondinbella - 09 Jul 19 kl. 00:26

Äntligen är vi här. Flygresan med barnen gick supersmidigt. Gillis kollade på film, myste och Sally gjorde videor på sig själv med hjälp av sin ipad.

Målbilder och sommarprojekt

Blondinbella - 08 Jul 19 kl. 10:39

Jag tog en helg off. Jag har sovit hur mycket som helst och varit mycket utomhus. Jag trodde ett tag att jag skulle bli sjuk för jag har tryckt bort en förkylning sedan i maj (att det ens är möjligt!

Intimlunch med Ellen

Blondinbella - 08 Jul 19 kl. 09:03

I samarbete med Ellen Idén till intimlunchen som hölls den 26 juni på Operaterassen med Ellen, kom under ett möte mellan mig och Jenny Fingal (Ellens vd). Vi diskuterade hur vi tillsammans ska lyfta kvinnlig intimhälsa och kom in på deras probiotiska intimkräm med kokosolja som hjälpt så många kvinnor i alla åldrar.

St Tropez

Blondinbella - 06 Jul 19 kl. 18:33

Jag såg denna story på hus-kontot på instastory imorse när Lovisa och Lisa skulle iväg (Lisa börjar hos mig nu eftersom Ida snart går på mammaledighet). 100 kg packning för fem veckor i huset i St Tropez. Lovisa och Lisa flög ner med allt idag för att hinna ordna med huset och bilar.

Skärgårdsliv

Blondinbella - 05 Jul 19 kl. 16:59

I samarbete med Finnmaster Boats/Yamaha Motor Scandinavia Jag har redan spenderat så många härliga dagar ute till havs med min fina båt från Finnmaster, och fler kommer det att bli. Den är verkligen helt perfekt! Som ni vet så älskar jag bilar, båtar och allting som går fort.

Lägenheten är vår!

Blondinbella - 05 Jul 19 kl. 11:24

… Och så var lägenheten helt signerad och klar. Nu har mitt bolag boende i NYC från och med 1 augusti. Det är så stort!